poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Muzyka

Gusty muzyczne są podzielone wiadomo, że nie każdy lubi pop czy rock ale to raczej jest jego sprawa czego słucha.Ale przecież żyjemy w Polsce, tu tak nie ma! Trzeba hejtować wszystkich którzy słuchają czego innego! A szczególnie w gimnazjum,nie możesz odstawać od reszty! Musisz słuchać Popka jak wszyscy! Jeśli słuchasz już rocka, to jesteś u nich przegrany emosie! Sama słucham wielu gatunków muzycznych przez które można powiedzieć, że odstaję ale csiiii oni jeszcze nic nie wiedzą.  Jak na razie słuchali tylko mojego ,,mruczenia'' popu bo na tym to gatunku byłam zatrzymana dotychczas ale czasy się zmieniają, a do popu dołączyły takie gatunki jak np.: K-pop, rock,metal,demonologia,house,dubstep,nightcore,itd. Szczerze to są też pojedyncze kawałki z różnych innych gatunków ale jak na razie tylko te przyszły mi do głowy. Drogie gimbusy, jeśli tu jesteście to  proszę o nie hejtowanie innych z powodu tego co słuchają bo mają bardziej wyrafinowany gust niż wy wszyscy razem wzięci i nie,Popek nie jest królem (bo ja tek mówię :D), posłuchajcie też czasem czegoś innego.Choć przyznam Popusiu że ostatnio się zdziwiłam jak zobaczyłam twoje piosenki (co niektóre) jeśli ktoś jest ciekawy zobaczyć co mi się spodobało to proszę linki na dole.
Wodospady: https://www.youtube.com/watch?v=rrKSc6lHeC4
Różni nas wiele: https://www.youtube.com/watch?v=XNNG9E4cFlA&nohtml5=False
Każdy z nas: https://www.youtube.com/watch?v=qshtCwpYwlQ&nohtml5=False
Ala♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz